opc_loader

Retourneren? Geen probleem!  Maar lees wel even de onderstaande tekst.

Indien u bij ons een product besteld gaan wij er natuurlijk altijd van uit dat u tevreden bent met uw aankoop.
Maar uiteraard kan het voorkomen dat het aangeschafte product toch niet naar wens is.
Hiervoor hebben wij het retourrecht.

Wettelijk is deze periode veertien (14) dagen, in tegenstellig tot waar veel webshops mee adverteren is dit geen gunst, maar iets waar u als consument recht op heeft.
Bij Deelz hanteren wij als extra service een retourperiode van 30 dagen.
Hoe gaat het in zijn werk...

Het retourrecht is in Nederland ingevoerd zodat u bij een internet aankoop het product kunt bekijken zoals u dit ook in een fysieke winkel zou kunnen.
Dit wil zeggen, u mag een product uitpakken, bekijken en in tegenstelling tot een fysieke winkel zelfs aansluiten.
Met kopen op afstand heeft u hierdoor in de meeste gevallen zelfs meer rechten bij een aankoop in een webwinkel als bij een aankoop in een fysieke winkel.

Wat mag er retour:

  • Alle producten die niet aan de onderstaande criteria voldoen en alle producten die logischerwijs ook aan deze categorieén toebehoren.

Wat mag er niet retour:

  • Gebruiksartikelen: Inkt cartridges, lege CD's/Dvd's, Papier, toners, stickers etc. zijn uitgesloten van het retourrecht, na het openen is dit niet meer verkoopbaar.
  • Hygiene producten:  Ondergoed, oordopjes, scheerapparaten, etc. Vanzelfsprekend wil (bijna) niemand gedragen ondergoed kopen.
  • Op maat gemaakte producten, zoals onder andere fotoalbums, schilderijen, alles wat speciaal voor u op maat gemaakt is.
  • Verzegelde software, Denk hierbij aan Windows licenties, anti virus pakketten en games, na het openen zijn deze niet meer verkoopbaar.
  • Producten met een kraskaart, zoals loten, maar ook game vouchers en andere actie producten.
  • Producten die in gebruik zijn genomen (let op: Testen is anders als gebruiken).
  • Beschadigde producten met krassen, vlekken of scheuren of andere beschadigingen welke afbreuk doen aan het product.


Wat is het verschil tussen testen en gebruiken?
Een product testen wil zeggen, u ontvangt een product, u pakt deze uit en sluit deze aan.
Nadat u uw product voldoende heeft kunnen testen is dit de maximale test periode.
Het in gebruik nemen is feitelijk het langer gebruiken als de tijd die nodig is om een product te testen.

Onderstaand een voorbeeld:
U koopt een TV en sluit hem aan.
Uiteraard wilt u deze dan testen maar na het kijken van een film bent u van mening dat de kleuren toch tegen vallen.
In dit geval heeft u deze getest. En heeft u het recht de TV te retourneren.

Besluit u de TV na het testen verder te gebruiken, dan heeft u geen retourrecht meer.

 

Retourneren:
Bij het retourneren van een product bent u niet verplicht een reden van retour op te geven.
Uiteraard waarderen wij dit wel. Indien een bepaald artikel bovenmatig vaak retour komt om dezelfde reden, dan zullen wij deze mogelijk uit het assortiment schrappen.

 

Mocht u niet tevreden zijn over uw aankoop, dan kunt u het product binnen 30 dagen na aankoop aan ons te retourneren.
Indien u vooraf aangeeft het product terug te sturen, dan heeft u vanaf de meldingsdatum 14 dagen de tijd deze aan ons te retourneren ( dit kunt u ook op dag 29 van het retourrecht aangeven). 
De gemaakte kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Wel krijgt u de gefactureerde verzendkosten terug welke op uw factuur berekend zijn. 

Als tip geven wij altijd mee, verpak het product goed, als afzender bent u verantwoordelijk voor de retourzending, zowel tegen verlies/diefstal als tegen schade.

Verzend een product om die reden dan ook nooit in de productverpakking, deze is vaak dunner als verzendverpakking.

Indien u vragen of opmerkingen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.


Deelz!
Dorsvloerweg 63
2661MM Bergschenhoek
Nederland
010-7430140
info@deelz.nl
IBAN: NL97ABNA0405164904
KvK: 50851667
Btw: Op aanvraag

Contact

*
Beveiligingscode
CAPTCHA Image
Ik kan de beveiligingscode niet goed zien